min helg

Min helg har vart relativt bra, i fredags så åkte jag ju hem till Linnea, så käkade vi mat (som vanligt haha), kollade film så kom sara efter ett tag, och då blev det mycket prat osv!

i lördags så jobbade jag 11-16 och efter det så drog jag till therese så började vi göra oss i ordning för vi skulle till emelie och förfesta, men pga utav några grejer så blev det att vi stannade och drig till max, och även där hände det lite saker! men kom hem till therese vid en 3-4 och slocknade vid en 5, så det va en rätt bra kväll förutom sakerna som hände.

söndagen vaknade jag upp brevid birra och therese, så efter ett tag blev det mat och mycket gos med lea! senare på kvällen kom några andra så kollade vi på kontoret, och det kan jag inte påstå var så bra, men jag va inte så inne i det heller. men ändå!

nu snart så ska jag plugga! har prov på torsdag i psykologi och har jätte många sidor att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0