farfar sjuk

idag så har jag gjort matte prov, tror nog att det gick bra! svarade på allt förutom en fråga så det kändes bra, sen är ju frågan om det blir godkänt eller inte haha sen så blev jag så farfar sjuk så jag ringde och hörde om dom hade tid för mig idag. så jag, farmor och farfar åkte ut till min faster och fikade, första gången jag träffade henne sen min student och det är snart 1 år sedan, och innan dess så har vi inte setts så mycket så det va roligt att komma ut dit!

och idag va det lika fint väder som det va i förrgår fast varmare, så när jag gick ner till stan va jag skit svettig! eller ja näst intill i alla fall, så satt och softade på söta grodan med Therese innan provet. nu ska jag kolla på en film och sen sova för imorgon ska jag jobba 8.30-16.00 väldigt skönt, eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0